امروز اسناد ثبت شده توسط کمپانی سامسونگ در اتحادیه اروپا منتشر شده که نشان می دهد این شرکت کره ای به تازگی نام های تجاری Samsung Iris و Samsung Eyeprint را ثبت کرده است

افشای اطلاعاتی جدید از گلکسی نوت ۶؛ اسکنر عنبیه چشم در این فبلت ۵.۸ اینچی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تک شات ، در طی چند هفته اخیر، شایعات زیادی پیرامون ششمین نسل از فبلت گلکسی نوت سامسونگ موسوم به نوت 6 در فضای رسانه ای منتشر شده که هر کدام سعی در افشای اطلاعاتی جدید از این اسمارت فون قدرتمند دارند. 

از میان این شایعات می توان به مجهز بودن به رم 6 گیگابایتی LPDDR4 اشاره کرد که مبتنی بر لیتوگرافی 10 نانومتری طراحی شده و به تازگی توسط این کمپانی کره ای برای علاقه مندان معرفی شده است. 

اما امروز اسناد ثبت شده توسط کمپانی سامسونگ در اتحادیه اروپا منتشر شده که نشان می دهد این شرکت کره ای به تازگی نام های تجاری Samsung Iris و Samsung Eyeprint را ثبت کرده است. از آن جایی که قرار است از گلکسی نوت 6 در ماه آگوست رونمایی شود، پیش بینی می شود که این دو قابلیت یعنی پشتیبانی از اسکنر عنبیه چشم و همچنین مجهز بودن به رم 6 گیگابایتی در این گوشی تعبیه شود.

با این حال باید منتظر ماند و دید که تا چه اندازه اتهاماتی که این روزها به سامسونگ در خصوص نبود نوآوری در گوشی های سری گلکسی نوت وارد می شود، می تواند درست باشد و آیا نوآوری و قابلیت جدیدی که طرفداران این برند محبوب منتظر آن هستند، همان اسکنر عنبیه چشم و یا رم 6 گیگابایتی است.

برای علاقه مندان به این فبلت باید بگوییم که با استناد به اطلاعاتی که تا به امروز از این گوشی فاش شده است، می توان انتظار محصولی با ویژگی های زیر را داشت:

صفحه نمایش 5.8 اینچی امولد

پردازنده اسنپدراگون 823

فضای رم 6 گیگابایتی

حافظه داخلی 32، 64 و 256 گیگابایتی

مقاوم در برابر نفوذ آب و گرد و غبار

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.